PŮJČOVNA

NAŠE PODMÍNKY A ZÁSADY

             Podmínky pronájmu, půjčení

             Co všechno by jste měli vědět něž si od nás zapůjčíte obytný karavan.

  • Pro rezervaci karavanu použijte rezervační formulář. Do poznámky zadejte požadovaný termín rezervace.
    Rezervace zde.
  • K zapůjčení karavanu požadujeme předložit dva platné průkazy totožnosti (OP, PASS, ŘP)
  • Karavany jsou havarijně pojištěny se spoluúčastí 10% (min. 10 000 Kč)
  • Pronájem karavanu se platí v den převzetí karavanu.
  • Na každý karavan zákazník složí kauci 10 000 Kč na případné poškození obytného přívěsu způsobené při pronájmu.
  • Při dlouhodobé rezervaci, tj. 1 a více měsíců dopředu, je nutné uhradit 30% z celkové ceny půjčovného. Následně bude tato částo odečtena při půjčení karavanu.
  • Při předčasném ukončení pronájmu se nájemné nevrací.
  • Pokud zákazník nedodrží sjednanou dobu vrácení karavanu bez předchozí telefonické dohody, platí pokutu 2 000 Kč za každých 24h.
  • Karavan je nutno vrátit čistý, nepoškozený, uklizený, chemická nádoba WC musí být 2x vypláchnuta.
  • Při nedodržení a znečištění karavanu se účtuje poplatek na úklid 1 000 Kč
  • V karavanu je zakázán pobyt psů, koček a jiných zvířat.
  • V karavanu je zakázáno kouření, zapalování svíčky a jiné hořlavé věci, které by způsobily jeho poškození.
  • V karavanu je zakázáno převážet kola, lyže a jiné věci které by způsobily poškození interiéru.
  • Pro půjčení obytného přívěsu je dobré mít na automobilu třinácti kolíkovou zásuvku, poté jsou spotřebiče a dobíjení baterie funkční na 12V.
  • Pokud máte zásuvku sedmi kolíkovou zapůjčíme vám zdarma redukci, 
    bohužel jsou v tomto případě spotřebiče na 12V nefunkční a baterie se příliš brzy vybije.
  • Všechny naše karavany jsou pravidelně kontrolovány a servisovány.
  • Pokud by došlo k poruše některých zařízení nebo spotřebičů, musíte vždy informovat pronajímatele. Dle dohody se porucha bude řešit.
  • Při převzetí karavanu obě strany podepíší protokol o předání a seznámení s obsluhou spotřebičů. Doba trvání cca 30 min.
  • V případě nehody karavanu nebo poškození (dopravní nehoda, živelná událost) je nutno vždy volat policii, a nechat si vypsat zápis o události pro pojišťovnu.
  • Pořiďte fotodokumentaci a informujete pronajímatele.

                                                                                                                                                                                                                                             Smlouva zde.


GDPR

Zásady zpracování osobních údajů

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1.
Základní ustanovení

  • I. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je IČ 05042275 se sídlem  Seifertova 520/52 638 00 Brno (dále jen: "správce").
  • II. Kontaktní údaje správce jsou
    • adresa:  Seifertova 520/52 638 00 Brno
    • E-mail:    info@pujcovnapike.cz
    • Telefon:  +420 723 591 940
  • III. Osobním údajem se ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/6792016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR") rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě

2.
Zdroje a účel zpracování osobních údajů

  • I. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  • II. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy
  • III. Správce zpracovává osobní údaje na základě zákonného důvodu, či oprávněného zájmu, jehož cílem je plnění smlouvy.
  • IV. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a      newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    • • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  • V. Účelem zpracování osobních údajů je
    • • vyřízení Vaší rezervace a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při rezervaci jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení rezervace (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.
Doba uchovávání údajů

  • I. Správce uchovává osobní údaje
    • • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů
    • • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  •   II. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže

4.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  • I. Příjemci osobních údajů jsou osoby:         
    • • účetní
  • II. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

5.
Vaše práva

  • I. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

  • II. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

6.
Podmínky zabezpečení osobních údajů

  • I. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  • II. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  • III. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

7. Závěrečná ustanovení

  • I. Odesláním rezervace z internetového rezervačního formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  • II. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.